Lördag 28/5-2011

Snart är maj slut, och sommaren närmar sej. Har tagit semester vecka 25-26-27 och då är det tänkt att jag och Ceci ska hitta på något roligt. Får 14 tusen i semester ersättning + Lön.  så förhoppningsvis har jag råd att iaf åka ifrån Örebro. Först hade vi tänkt oss roadtrip och låna bil, så hundarna kunde hänga på, men sen hittade vi en resa till tunisien för 2500kr per person, så då blev vi genast sugna på det. Ifall det blir så, så ska jag fråga pappa om Bilbo kan bo där en vecka. Kommer sakna ihjäl mej efter honom, men känner att det är dags att åka någonstans, har ju haft honom i snart 2 år nu utan att lämna honom mer än högt 2 nätter, vilket bara har hänt 1 gång, annars bara en natt. och under den tiden har jag varit jätte nåjig. Måste klippa navelsträngen mellan oss tror jag :)
iaf varför jag inte har skivit någonting här, största anledningen är nog för att jag inte har haft tid, jobba,sova,äta,rasta hund, leka med hund, jobba, sova, äta, rasta hund.... så det har inte blivit så mycket annat. inte ens att städa lägenheten har blivit av helt, har plockat lite här och där men sakerna hamnar på fel ställe efter 10 min. jobbigt är det. Snart flyttar Ceci och filippa till sin egena lägenhet, hoppas att ja får det lättare att städa då när jag inte gör det för andra, som ändå skitar ner igen. sånt som visar sej.

Nu blir det hundpromenad, sen lite plock. och nattjobb inatt igen. ush va jobbigt
är ju blond föresten (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0