Hej :)

Skrattar nästan lite när jag ser när ja uppdaterade sist. har inte skrivit något alls xD har inte varit med mening, utan har helt enkelt bara glömt bort. har knappt suttit något vid datorn alls, bara facebook som stått öppen. så har ja gått förbi och gluttat då och då.
Idag har det iaf varit fullspäckat, jobb till 16 sen har jag städat arslet av mej, allt är skinande rent nu. Underbart !!! Hoppas bara att mina kära inneboende kan vara lika duktiga och hålla det såhär. PLZ !
tog några snabba bilder på uteplatsen som ja fixat idag med :)





ÄLSKAR min LÄGENHET. ÄLSKAR min UTEPLATS LOOOOVE.
Längst ner sitter Filippa en liten tös som flyttat in och blivit Bilbos flickvän (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0