värme

Åh ännu en varm och blå dag =) Mår illa och ska snart till jobbet för att stanna tills 18.. gah. Bilbo ska hem till Joakim och leka :) eller beror väl på hur bakis han är. Han ska vara där iaf (: jag är trött, vaknade 100ggr inatt av att snoret rann ner för kinden och landade på kudden. Äckligt ! hoppas det går över, så jobbigt att springa runt på jobbet och snyta sej och gå upp i falsett. igår var jag verkligen helt förstörd, cHEEsburgare ropade ja några gånger och rösten gick av helt. och ja kan aldrig låta bli att skratta typ 10 min efter något roligt händer, folk blir lite irreterade på mej då ^^
Nu måste jag få på mej ansiktet och lite kläder så vi kan komma iväg i rättantid. Ha en bra Söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0