Underbara dag (:

Godmorgon :) eller god lunch. har varit vaken läänge för att vara mej på en ledig dag. kan ju vara för att jag la mej innan 22 igår ;) vaknade vid 23 igen och trodde det var mitt i natten, lite fel där. Men somnade om påengång och sov tills halv 10 =) nu är jag igång med tvättning och har slängt sopor, plockat ihop all reklam som låg i hela hallen, idag ska jag sätta upp en " ingen reklam tack" skylt för jag orkar inte med reklam längre, läser den ändå inte. Sen ska jag städa och fixa allt så fint det bara går, sen ska jag HÅLLA det så ! punkt. Snälla Emelie tog hela mitt diskberg igår Är så himla tacksam för det =) mkt lättare att orka städa nu kan jag säga, var alla tallrikaer bestick och glas jag äger. Tack tack taaack <333
har busat med Bilbo i knappt 10 minuter och nu ligger han platt på mattan och är helt slut ^^ intensivt och kort, måste ju städa idag så.
Nehe iväg emot tvätten ! nu alla lakan som jag länge haft liggandes på golvet i garderoben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0