Typiskt Lilla Jag

Hejsan :) Nu är jag här igen. Min lediga dag blev jobbdag, i vanlig ordning. alltså disken står fortfarande på plats, och luktar skunken. Har precis kommit hem och installerat mitt nya bredband som jag fick i handen på väg till Öbo, fråga inte hur det gick till, för jag vet det knappt själv. Har iaf nu efter många om och men sagt upp mitt gamla som du går ut, Och jag hatar Telia ! så hej 3 då tydligen.. ^^  Iaf tillslut kom jag fram till Öbo oxå, krånglade massa eftersom han i andra änden luren där inne inte fattade ett smack, var därför jag ville prata med någon där, Men nej dom skulle ringa nån som jag fick prata med.
så här lät telefonsamtalet
  • jag : Hej
  • Hallå där.
  • Nu är det så här att mitt brandalarm drog igång och jag fick inte av det, så jag fick slå sönder det.
  • Hum, så du har alltså slagit sönder ditt brandalarm ?
  • Ja, jag blev tvungen för det var mitt i natten.
  • men varför stängde du inte av det bara ?
  • Det gick ju inte..
  • Hur menar du nu ?
  • Ååh, ja det gick inte.
  • Näe okej.
  • Så jag tänkte om ni kunde byta ut det åt mej.
  • Du kan komma in och hämta ett.
  • Men jag vet ju inte hur man sätter upp ett sånt !!!
  • då skickar jag någon inom 5 dagar.
  • Nej jag vill inte sova utan någe mer.
  • Okej då skickar jag någon snart.
  • Jag är inte hemma nu.
  • då kommer det någon imorn.
  • Men jag har en hund hemma som inte är så snäll så jag måste vara hemma.
  • Hum alltså inte snäll?
  • nej inte emot främlingar.
  • Okej, men då kommer det någon imorn någongång.
  • MEN NEJ !
  • Ska vi inte komma?
  • Jo !
  • hur ska du ha det ?
  • JAG MÅSTE VARA HEMMA !
  • Okej.. hum ja när är du hemma då.
  • ja när kan ni komma?
  • imorn ?
  • Bra.
  • Såå, vi ringer dej när han är påväg.

Ja okej HEJDÅ !

en halv timme senare.
  • Hejsan det är balbadiih ifrån öbo.
  • Hej IGEN.
  • Ville bara säga att det kommer någon imorn förmidda.
  • okej tack så mycket.
  • Det är lugnt vettu vi Hörs !


Roligaste avslutet, nej vi hörs inte igen hoppas jag !.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha jag dör!!

2011-03-04 @ 00:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0