Torsdag

Hej :) har precis kommit ur badet, riktigt skönt att bara ligga och flyta runt, hur klarar man sej utan badkar :O skulle jag aldrig klara av iaf. Det bästa som finns är ju flera ton bubblor som luktar gott och sen hårinpackning.
Började kl 8a imorse, förstå hur trött jag var ush, sov hemma hos Elina så det var iaf bara att kliva upp och iväg utanför dörren sen landa på jobbet. Hade rast mellan 10;30 och 12 hur skönt som helst, blev långpromenad med Bilbo runt gatorna på stan, och även en fisk till lunch. Sen jobb till 15 sen hem och snarka till 19, somnade dock inte påengång men nästan. Skulle egentligen städat eftersom jag ska bort i helgen men så blev det inte, får röja upp lite innan vi skuttar på tåget imorgon eftermidda/kväll emot Kopparberg :D kommer få panik efter ca 3 timmar där, men så får det bli. första lediga helgen så jag vill inte vara kvar i Örebro, då kan jag lika gärna klämma in 4 timmars jobb lite här och där, vill känna mej heeelt och hållet ledig. Jag och Bilbo kommer bo hemma hos Johanna under helgen då mamma jobbar, sen ska vi hälsa på min farmor/farfar mormor/morfar :) var 100år sen. Får se om Bilbo känner igen dom så han är snäll. Sen ska jag hälsa på Junie har jag bestämt :). Nej det ska bli så skönt att träffa alla. (:
Har glömt mitt smink hemma hos Elina ! känner mej helt handikappad utan det !! Blir att hämta det innan jobbet imorn, annars kan jag inte jobba. haha.
Nu ägg ! Nattinatiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0