Something good.

Hatar nu Ikea för 2a gången på väldigt kort tid, 2 timmar för en jävla hylla. 30 skruvar som var så tröga att skruva i, krånglit att hålla i, man skulle behövt vara minst 2 st helt 3 för att få ihop den. Många svordomar svett och tårar, nu är den iaf på plats i badrummet :) blev himla bra. har lagt lite badlakan i rött och grönt, och sen toapapper och min nya matta. Finfint.
skulle ju städat HELA lägenheten idag, vad hände med det ? Imorgon kommer Bilbos och min Hundcoach ! så jag vill så klart att de ska vara fint här. Hoppas bilbo gör sitt bästa så ska även jag lägga manken till, för nu ska vi få bukt med hans fula beteende att vara så arg på alla. skriver mer imorn och talar om hur det gick. :)
nu ska jag ta tag i disken innan big brother.
sovgott sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0