sena kvällen..

Nyss hemkommen ifrån jobbet, duschat och fixat snart blir det mysOsova, ska bli skönt, gick väldigt fort och stänga idag på 40 min var jag klar, Skönt !. Iväg till jobbet imorn med, uuh tlööttt. Igår var jag och Sofie på Strömpis och dansade loss, vi hade riktigt roligt, råkade dissa min klassfest... :S men tror inte att det hade blivit någe kul iaf, hann med och träffa Emelie,Malin och Silja en snabbis efter jobbet :) Dom har man saknat massa (= Fick världens överaskning av Emelie, dock får jag inte skriva vad. Blev väääldigt förvånad med glad (= Mys.
och Bilbo vid träffa Alva, lilla Alva. Malins hund, hel tokig och busig, hon sprang och hämtade alla Bilbos leksaker och skulle leka med, Bilbo stod och tittade förvånat på och ville inte vara med, men när hon sprang förbi jagade bilbo henne, men så fort hon vände sej om sprang han och gömde sej under köksbordet ^^ han är så feg ibland.
Varför kan inte alla mina vänner bo i Örebro !!!!! så irreterande att man aldrig får träffa dom.
Nu ska jag kila. Gonatt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0