:S

Denna lilla Text skrev jag för 1år sedan...
Måste bara få skriva av mej lite.. Tänker på dej, saknar dej. Vill vara med dej, men ändå inte. vet inte hur ja ska klara detta. Är så lätt att bara falla tillbaka till det bekväma jag hade. Trygghet, kärlek, vänskap och sällskap. Att sitta här helt själv, i en stad som ja egentligen inte vet någonting om. hur hamnade jag här, varför stannade jag här.. Vad vill ja med mitt liv? jag vet ingenting.. Ska jag fortsätta gå till Burger king stå i kassan vara glad resten av mitt liv ? komma hem gosa med Bilbo.. Sova.. vakna gå till jobbet.. Vill inte ha det så. Vill se en framtid.. Med någon. Känner det nu när ja sitter här ensamast i hela världen?? ne absolut inte. Jag har ganska mycket om man tänker så. Men ja vill ha mer.. det vill man alltid.. Får man något man vill ha, ja då vill man inte ha det längre, för då vill man ha något annat.. Gräset är alltid grönare på andra sidan. Nu är jag ju där? Det är inte grönt någonstans...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0