Ikea

Godmorgon :) ska strax fin slipa lägenheten då filippa kommer hit ikväll och stannar tills på lördag :) Mys.
Okej, igår.. var jag Ida och Elina på ikea. jag ska som vanligt ha allting, fick med mej 2 mattor, 8 galjar, ben till sängen, och ett drapperi som jag tänkte ha vid dörren till uteplatsen, så det inte kommer in massa konstigheter på sommaren, och sen för att skymma insikten. Om det blir bra vill säga, annars tar jag ner den.
Iaf, var så jävla arg igår, benen till sängen var av trä, förstora så dom inte gick in där dom skulle utan att ja var tvungen att sparka och slå och skrika lite. sen nästan på plats ( dom är så nu med ) Var det dags att ställa sängen till rätta. På beskrivningen ! Gör inte detta själv, Nehe men ja är ju ensam, singel, enbo ! hallå. Ska man inte kunna få köpa ben till sängen om man inte är sambo. ! Var så jävla arg, för varje gång jag skulle välta upp sängen knakade det i benen som var emot golvet, och sen KRAAASH ! bara att börja om. diskriminerande IKEA !
Nu ska jag äta frukost sen måste jag ringa hundcochen som jag och bilbo ska börja hos ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0