Hej

Då var denna dag snart slut, har precis kommit hem och satt mej ner i soffan, tyvärr så råkade jag sätta mej på bilbos svans så han skrek rätt ut :( hum. fast lite komiskt var det. Iaf tiden gick snabbt på jobbet, gör det alltid när ja jobbar med mina sötisar,  sötisar som pratar lite för mycket. ^ men det gör inget.
Förut idag då, när hund coachen kom.
Bilbo var snäll, lugn gjorde ingenting som han brukar, han skällde på henne engång så hon flög  högt i stolen haha, hon var inte berdd på det alls. sen gick vi en sväng men han hoppade inte på någon, trots att jag gick lite extra nära med flit. var lite synd så hon inte fick se vad han håller på med för ohyffs. Nu blir det 3 tillfällen till som vi kommer träffas på. Jag har börjat "klicka in honom" med klickern som jag fick idag, min uppgift tills nästa gång  var att han skulle förstå och förknippa klicket med godis :)
Nu tänker jag kolla på tv och ta det lugnt.  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0