Caik0. .. . .. .

Hejsan. Känns som om jag inte gör annat än jobbar just nu, Jobbade hela dagen igår och slutade vid 23, hem böt kläder i rasande fart, hällde i mej martini och iväg ut på Krogen med Emelie, la mej i sängen vid 3 och blev väckt vid 10, somnade om en putte stund sen iväg till jobbet igen. Skulle bara jobba till 15 men så blev det inte, hatar alla sjuklingar.. kom inte hem förens efter 18. Nu är klockan 21 och jag håller på och somnar, ska nog lägga mej och sova. Är TACKOCHLOV ledig imorn och det ska jag vara, annars är jag inte ledig förens nästa lördag. SEGT.
börjar tröttna sjukt på att ställa upp helatiden, men om ingen gör det så hur blir det då?... Och vart är min lön som borde vara hur bra som helst, blir ju inga pengar heller. Tröttsamt.
Imorn åker min familj till thailand i 3 veckor,   själv hade man inte råd att följa med :(, avunsjuk så jag vill gråta. !!!!!!!
Nu tänker jag lägga mej och tänka på annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0