15,00

imorn är det äntligen Fredag igen :) Följer nog med Emelie och c.o ut, var ju faktiskt roligt sist, trots 100% smärta i fötterna, kör nog på samma skor iaf, måste ju gå in dom på något sätt. klockan är 3 och snart börjar jag jobba, 3 timmar bara tjohoo :) har ju filippa på besök så bilbo och hon håller sällkap så länge. hon är inte så lekig av sej så bilbo blir så sur och hämtar alla leksaker som finns och lägger framför henne, men hon vill bara ligga och snöa i saccosäcken ^^ får ta bussen idag, för cykel blev kvar på stan igår :( känns lite halv konstigt att ta bussen i detta väder. men ja går ju så sakta så då hinner jag inte med mina ärenden innan ja börjar. ska köpa mera hårfärg, hoppas dom har samma märke som dom hade på willys. var ju riktigt bra tycker jag. sen ska jag köpa torrschamoo så jag kan sluta tvätta håret, nejdå. men så jag slipper duscha det 2 ggr per dag, för att så fort ja kliver in på jobbet med nytvättat hår kommer jag ut med hår skitit som om ja inte tvättat det på en vecka, mest i luggen då jag alltid har den framme. så ska se om det funkar att spruta i lite torr Shampo :)
Nehe iväg till bussen nudå :)
Ha en fortsatt trevli dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0