Söndag sega Söndag

Ååhhå gud så trött och seg jag är idag. Bilbo med för den delen, han har krypit under täcket och syns inte alls. Det är bara Emelie som ränner runt och packar ihop saker som hon ska ha med sej hem till Vingåker denna vecka, hon kommer tillbaka på Fredag. Tråkigt fast ändå skönt att få vara själv en vecka. Har blivit lite mkt "Emelie" på sistone, inte så konstigt med tanke på att hon bor här. Men iaf så denna vecka ska jag ägna åt jobb och kompisarna som jag glömt lite. Har iof varit sjuk i 2 veckor så har inte kunnat träffat så många iaf. Igår kom Smellisnor hit och hälsade på mej, hon bor ju i norge nu :( så henne ser man aldrig, var så roligt att få prata lite med henne. Hon står alltid på min sida och tycker alltid att jag tänker och gör rätt beslut :) saknar henne massaa ! Och Bilbo blev så glad när hon kom oxå. hursomhelst imorn har jag bestämt träff med Elin, som jag inte heller har träffat på ett tag :) ska bli kul. Sen tisdag kör jag igång med Jobbet igen. Finally !! men då är det dock synd att emelie inte är här, då ja måste fixa bort mina långpass det första jag gör, jobbar ju inte mer än 4tim när bilbo är själv. Mammas Priins ju :)

Nehe lite nytta kanske :) eller .. nja blir nog film.

ha en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0