Sometimes

Känns som om jag bara klagat här dom senaste inläggen. Men vad kan ja göra..
Hade tid vid vårdcentraln k 4ra idag, Emelie följde med mej in till doktorn, snygg doktorn som inte ens var snygg. Vi hade pratat och skrattat om att det skulle vara jobbigt om man hade en snygg doktor, så när vi ser hur han ser ut börjar vi skratta, jag får hostattack och tårarna sprutar när han känner på mina revben, Han blev jätte rädd och bad om ursäkt 100ggr för att han gjort mej illa, och försökte torka mina tårar samtidigt som jag skrattade och grät ännu mer. pinsam situation. Han skickar iväg mej till ett annat rum med en sur tant som skulle sticka mej i fingret. Sen gick vi tillbaka till hans rum igen, och kan inte hålla mej för skratt när ja känner hur emelie sitter och fnissar under sin sjal. Inte alla gånger man lyckas få en doktor att bli generad iaf ^^kanske var en praktikant ?

Hursomhelst, fick med mej starka smärtstillande tabletter som ska ätas 2ggr per dag. Hoppas dom hjälper annars ska jag tillbaka och klaga. sjukskriven en vecka till ifrån jobbet. Gör ont att ens tänka på det. Måste vara där.!!
och det hjälper inte att SuraSyster ringer och skäller heller, har inte valt att må såhär !

Att sitta nykter och lyssna på musik, kolla när folk dansar är inte jobbigare för kroppen än att ta en fika på stan ? förstår mej inte på folk som har så tråkigt så dom måste snacka massa om andra ?  hade inte kunnat jobbat lördagen vare sej jag legat i soffan hela kvällen eller inte. Värken som jag har finns ju där för en anledning och den försvinner inte bara för att jag är stilla, utan den tar sina dagar att läka ut.
det spelar ingenroll vad jag skriver folk tror redan saker, Men dom stämmer inte.. blir arg av att tänka på det !! Så godnattt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0