Onsdag :)

var tvungen att kolla på mobilen innan jag skrev onsdag ^ brukar alltid ha super koll på dagarna och vet jämt vilken dag det är. Tills nu när jag sitter hemma varendaste dag, och dom känns som 100år som vägrar ta slut. Förstå vad tråkigt man skulle ha om man var arbetslös ? inte göra någonting vettigt. gå upp runt 12 lägga sej runt 12 ^ världelöst. Mina nya tabletter är iaf lite fart i, känner mej piggare i kroppen och kan sitta,och gå :D har fortfarande svårt för att ligga men det går framåt iaf :) lääängtar tills ja är frisk, ska stuttsa iväg till jobbet haha, förstår inte själv hur ja kan sakna det :P kanske beror på alla som jobbar där, och att man tröttnar på att prata med enochsamma hela tiden ^ känn dej träffad Emelie. Eller iof vet ju att du inte läser min blogg , Tyst EMELIE orkar inte höra mera. !! haha taskig ja är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0