Fredag=Fest ?

Ahaahaa. ja mår dåligt, På en fredag får man inte må dåligt. Inte när ja ska till mitt andra hem ikväll. Ska försöka ta det så lugnt som möjligt. Men brukar ju inte bli lika roligt då? eller har ja bara fått det för mej.
Har legat vaken tillochfrån hela natten,morgonen. Somnade inte förens 3, då jag fastnade i a cinderella story med Emelie. Sen klockan 8 någonting började grannen borra upp en hylla eller nått, lät som om det var i mitt huvud nån skulle borra. Trodde jag skulle dö och kunde inte somna om, fick hostattack och knallade runt i lägenheten med huvudet mellan benen. Sen kunde jag äntligen somna en stund till. Då jag blir väckt igen !! gaah, tur att det var du som ringde annars hade jag blviit sur resten av dagen. Nu har jag iaf druckit mitt kaffe och är på god väg in i duschen, om ja inte skulle vila en sväng ? eller har inte ens tid med det. Har ingenaning om hur ja ska se ut ikväll, vad ja ska ha på mej eller göra med mitt jobbiga fula hår. Om en stund kommer Pontus och Fredrik iaf och livar upp stämmningen, med chips och godis som dom lovade (= mums.

Får se om ja överlever tills imorn då jag ska jobba med, första dagen på hela veckan, kl 12... Hum. Aja har sätt fram emot denna kväll så inte kan ja vara hemma..

Skål allihopa och ha en bra Fredagskväll varesej det blir fest eller soffmys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0