Bara undrar...

Ibland när jag sitter och funderar, så som jag gör nu. Kommer jag och tänka på hur mitt liv kommer se ut om 10år. Vad jag kommer jobba med och vem jag kommer leva med, vart vi bor. hur många barn jag har och såvidare. Min bror ska nu få en till dotter :) Junie ska bli storasyster, hur mysigt som helst. Visste redan innan junie var "avslöjad" som flicka att hon skulle bli det. och lika med denna lilla fröken, mamma talade om för mej att det var en tjej igår, då hade jag berättat för emelie 2 veckor innan att jag skulle bli faster åt en tjej till ^ har faktiskt aldrig haft fel när det gäller att veta kön på alla dessa ungar som ploppar ut stup i kvarten. haha lite roligt faktiskt. Kommer väl bara ha fel på mina egna kan ja tro ^ eller nej 2 pojkar och en flicka kommer jag få. :) vilken som kommer först vet man inte.
Varför skriver jag om barn för ? ^^
Nu ska jag krypa ner i sängen och sen undra vidare på varför du aldrig ringde upp fast att du sa det ?
NattiNatti Örebro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0