1 timme..

Sen klarade jag inte av jobbet mera. då hade jag tagit ca 10 kunder ätit kladdkaka och druckit te... :S lugnt och skönt med andra ord. men det spelade ingen roll. kunde inte lyfta pommes eller take away.. sträcka mej efter muggarna. ingenting !! och jag blir så Jääävla sur. :( känner för att gråta, hugga av halva kroppen och slänga den någonstans. orkar inte med detta. Började med hosta, sen lite värk som jag då var för klen för att klara av. den värken är 10gånger mera nu och sträcker sej över alla revben bröstkorg ÖVERALLT och ja blir GAALEN. Om inte detta är borta när min pencillin är slut kommer jag bli rädd, och åka i 200 till doktorn, eller gå.. har ju ingen bil. ^ Så nu tror jag att ja har klagat klart ? eller nej finns 1000 mer saker att skriva, beskriva denna onda känsla, som borrar sönder mej innifrån. !! hatar det Föörsvinnnnnnn :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0