Lördag.

Hämtade Bilbo för ett par timmar sedan ifrån Jennie, där han sovit inatt när jag jobba 18-03. Det hade gått bra, vilket jag nästan förstod Bilbo har ju blivit storPojke nu ;) fast att jag vägrar inse det. Blir alltid så nojig när jag inte ska sova med honom.. Nästan lite ledsen haha.. =/ hum :P  fast vadå det finaste man har vill man ju vara med jämt inte sant :)  Nu är han hemma igen iaf och ja med :) kvällen och natten var helt okej, Lagom med folk ^ kön tog slut runt halv 3 sen kom det bara några stycken.
runt 8 tiden kom det in ett killgäng, Fick höra att jag var sveriges hetaste Bk brud ;) Mohahha. vill man ens vara det? haha jaja whatever glad blev jag iaf =)  ikväll Jobba natt igen.. segt stänga oxå :P Buuh.
ha en bra kväll allihopa snart kommer min PAPI :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0