Home (:

Sådär då var man hemma ifrån jobbet igen. Var lugnt och skönt och ja var på ovanligt bra humör när ja stod där i min kära kassa. Pratade med Fredrik oxå och lönen ska vara på plats på fredag, + 3000 skulle ja få för att ja varit sjuk, super då betalar ja hyran med det sen bara leva. Eller nej vänta, ska ju spara lite nu, för ja ska ju åka på resa med mina flickor innom snarframtid. (:
ska packa väskan och Bilbo för att knalla mot stan, "igen". ska gå till jobbet och kika på när Elina sliter sista timmen sen ska vi gå till henne och sova över jag och Bilbo, Myspysen. Får inte bli så sent som sist bara.. För imorn på min LEDIGA dag ska jag JOBBA ! =) tog åt mej 11-18 snabbt som tusan när mattias frågade om någon kunde ta hans pass. Måste komma några timmar över 100 så ja kan komma ifatt med plånboken och min vårshopping. för det är väl snart dags för lite vår ?
Jaja lite extra pengar tackar nog inte någon nej till :)
Nehe nu ska vi snart iväg :) KissEs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0