Fredag Eftermidda

Klockan har slagit halv 15. Har ganska bråttom men orkar inte röra mej ifrån denna superStol som håller mej kvar.
Bilbo ligger på soffan och gnäller om lite uppmärksamhet, men jag måste fixa här.  när jag hade betalat mina räkningar så ser jag att jag skulle klara mej ganska bra =) då ramlar det till i brevlådan och in kommer internet räkningen på 800. Plötsligt så blev jag jätte fattig. SÅ tråkig månad väntar. Tur att den är kort så snart nästa kommer. Eller jag kommer nog ändå inte klara mej hela vägen.
Nej ush blir deppig av att skriva detta, ska aldrig mer vara sjuk !. Iaf har ju ganska bråttom ska vara på jobbet om 3 timmar, har inte ätit inte duschat, ska lämna Bilbo hos Hundvakterna Ida/adam, i rosta = gå. tar ca 100år. Måste sätta snurr på denna dag. 9 timmars pass inatt ! wish me luck (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0