21

Skulle kolla på bigbrother förut, eller jag kollade lite grann i pausen på filmen 21. Den var ju faktiskt väldigt bra :) Nu är klockan ganska så mycket jag och börjar få slut på energi för den här dagen, har ätit 4 mackor och massa yoghurt med flingor. hur lyckas jag fortfarande vara hungrig ? Måste ha någon mask där som äter upp min mat innan kroppen hinner ta upp den. Eller kan det vara för att jag börjat äta mer ? :P ahja jag vet inte. Ska nog göra slut med den här dagen nu. Och ta igen lite gos och mys med Bilbo som vi missade i helgen, som för övrigt är hel galen i mina mystofflor, kan inte gå nånstans utan att han ska komma springades och bita i dom. Tok hund :)
Godnatt alla sovgott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0