sämsta bloggaren ?

Ja det är nog jag det, har inte haft lust ork eller ens något intressant att dela med mej av helt enkelt.
men nu sitter jag här med nybadad hund, nystädad lägenhet och nya utemöbler med 4ra stolar, och en grill som jag fått av mamsen idag. ibland är hon allt lite snäll :) diska gjorde hon med åt mej, tills hon skriker lite grann och då hade ett vinglas gått i kras och hon blöder en massa, stackars Mami.
Annars sitter jag och har ångest för helgen då jag jobbar himla mycket... 11-21 och 12-21... fy va tråkigt att missa alla rolig heter.
Och du ska veta att jag är himla glad för din skull du är så värd det <33 fast måste erkänna att ja får lite halv ångest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0