så mycket värme !

Blir så glad när jag tittar ut, massa massa sol. har druckit kaffe och ätit smörgås i solen med hundarna. Men dessvärre ska jag strax iväg emot jobbet. suck .. långt pass 15-23. tråkiiiigt. Vill vara ute hela dagen juue :(
får bli annan dag.
Veckans planer

  • måndag - Jobb
  • Tisdag - jobb + hundcoach ?
  • onsdag - stallet
  • torsdag - jobb
  • fredag - ledig ?
  • lördag - jobb
  • söndag - jobb
gud vilken rolig vecka eller.. Ska försöka planera en spåra ur kväll med Ceci, blir nog på LöRDAG
Har nu alkohol så det räcker och blir över hemma, en  platta päron 33/24 mums ! och en stooor bacardi melon.
Mummma . Och även pengar på kontot för engångs skull, dock ska ja vara snålast med dom då jag vill åka utomlands innan sommaren börjar :) good luck. Vill även åka på kryssning snart igen. ska verkligen försöka mitt bästa. så nu ska ja hålla hårt i plånboken. !!
Dags för dusch så ja kommer i tid till jobbet. 3 timmar på mej ^ borde gå bra.
Underbar dag alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0