Lördag !

Hej, har inte kunnat skrivit något här då jag varit borta. Jag och Emelie åkte på kryssning till mariehamn och festade loss på min födelsedag, det var nästan bara gamla där men vi hade roligt iaf =) jätte roligt faktiskt. Ska åka snart igen hade vi tänkt. Bilbo var hemma hos Johanna, och kissade inne fick jag höra stackars bilbo att hon inte gick ut med honom ;) nu kommer johanna bli sur för ja skrev så hihi. Näe vet faktiskr inte varför han gör så, är inte första gången när han är hos hundvakt. Mitt lilla busfröö <3<3 saknade honom så mycket så jag ville nästan gråta en liten skvätt där ett tag. Men inatt kom han hem :) Nu har jag nästa bekymmer att ta tag i . Ikvällen. 18-03 pass. Nån som känner sej manad att ta hand om ville prins ? inte vem som helst dock, vilket gör det svårare.
Måste fortsätta försöka få tag i jobbet nu ! trevlig dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0