Fredagmys :D På jobbet..

20-04.. awesome. Nya ägare till burger king, ifrån och med idag. Blandade känslor. Känner mej dock ganska säker på att det kommer bli bra i slutändan. Fredrik kommer iaf bli saknad. för min del kommer nog det inte ändras så jätte mycket förutom till det bättre. hoppas jag inte har fel. Man måste vara posetiv :)
Har även tagit upp en ny/gammal hobby. Ridning. Ska förhoppningsvis bli medryttare till en mycket fin häst, zindy/ zinderella. provred henne igår och det gick bra, med tanke på att jag inte ridigt ordentliget på snart 2 år. ska nog dit på tisdag igen :) Lövly. Träningvärk i låren idag, trots att jag red ca 30 min ^ varav 15 i ridhus i skritt och lite trav, snacka om otränad tjej. blev helt flåsig efter ett varv i volten i samlad skritt haha. hade inte glömt bort så mycket som jag trodde, vilket är BRAA :) hoppas hon väljer mej bara, var en till som skulle provrida på måndag. hoppas hoppas hoppppas. Självklart ska Bilbo börja följa med till stallet isåfall, var en tjej som hade 2 st nakenhundar med sej där oxå. :) blir roligt för båda, och kommer inte ta någontid ifrån honom. vilket är det sista jag vill.
snart ska jag hämta min tvätt som jag slängde in i sista stund, alla tider var uppbokade utom den som var till 15 och jag var där o kollade 14 ^^ så det fick bli det nödvändigaste som säkert inte hinner torkas innan tiden är slut. Men bättre än att gå i kalsoner iaf, eller vad säger du E ? ;) thihihi.
sen måste jag sms/ringa hund coachen och bestämma ny träff. mycket som ska göras, senare ikväll kommer Ceci med filippa, hon ska sitta lite hundvakt eftersom ja börjar 20, sen kommer hon till jobbet vid 23. Och tvärtom imorgon. :) smart va ! :D och på söndag åker vi till LINKÖPING !!  IDOl here we come !!
Ha en underbar Fredag sötisar (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0