Fredag !

Helgen innan påsk :) tiden fortsätter att gå så här fort, som den gjort sen mitten av februari, och jag klagar inte. Är ledig under påsk så ska åka upp till pappa med flera och fira lite födelsedagar. Ska köpa pappas present i veckan, men farmor o farfar har jag inte kommit på något till. ska fråga runt om någon har nått bra förslag.
veckan som varit, blev en liten utgång i onsdags med som spårade ur lite halvt, skrattar fortfarande när ja tänker på vissa grejer. Igår hämtade emelie sina saker.. så nu är det tomt här. tur att Ceci kommer med sina snart ^^
idag kommer Bilbos o min hundcoach igen, ska bli spännande hur hon lagt upp våran träning för våren :) tycker dock han har blivit bättre bara genom första gången jag träffade henne, så man vet hur man ska bete sej i situationen när han gör utfall mot människor.
I kväll kommer en gammal vän till mej och hälsar på :) nervöst med roligt.
Trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0