Sämsta bloggaren Ever...

Vet att ja inte har bloggat på två veckor.. Har inte haft något att dela med mej av direkt. Emelie Danielsson var här förra veckan ifrån måndag till fredag, jag passade på att jobba så mycket som möjligt när hon ändå var hemma hos mej helatiden med bilbo. Fick ihop ett gäng timmar (Y) I helgen åkte jag och Bilbo till Kopparberg för det var marknad, super trevligt, köpte lite "bra att ha" saker, som 14 strumpor för 100kr hur bra som heeelst ! =) Glömde dock köpa bacon chips ! =( buuhuuu.
Idag måndag, kom precis hem ifrån hundkursen :) det gick bra första halv timmen/timmen sen tröttnade han och ville nosa i backen hela tiden.^ men det går bättre och bättre och det är faktiskt kul nu :)
Vi är hur trötta som helst nu och ska lägga och tidigt, imorn ska ja tvätta kl 13 sen jobb 17.
Ny hårfärg nytt allt.


Kommentarer
Postat av: Saaaara

Ja jag vet, ibland är du faktiskt den sämsta bloggaren evvah! Jag är så sjuuukt intresserad av ditt liv, och vill bara veta mer mer mer. Din hund är typ den sööööötaste jag sett, skulle inte jag kunna få vara hundvakt åt honom nån gång? Asså, jag har typ haft hund, inte egen, men du fattar. Aja, whatever, ha de! Pusssss<333333

2010-09-28 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0