ojdå vad tiden går.

Har inte skrivit här på 1vecka och 1dag såg jag nu när jag skulle gå in, inte konstigt att ja blandat ihop dagarna hela denna vecka, trodde det var söndags i fredags inte lätt när alla dagar är lika roliga xD hah nej så är det absolut inte vet faktiskt inte varför ja glömt bort att blogga jag som sitter vid datorn varje dag iaf nångång.
Det har inte hänt allt för mycket, har jobbat några timmar varje dag och sen bara slappat typ, idag var min lediga dag så nu på kvällen åkte jag och bilbo upp på stan och träffade elina, köpte massa onödigt godis och kollade på sex and the city hela kvällen skön söndagskväll :)
Nu ska ja slänga ner allla saker jag städade upp ifrån golvet och la på sängen, måste ju sova nånstans, så när ja vaknar imorn kommer det vara lika stökigt igen awesommme :D
Imorn är det även rallylydnads kuuuurs jiipii :) Skoj skoj. Johanna kommer hit och kör mej och Bilbo så vi hittar rätt :) sen sover hon kvar och för hoppningsvis stannar hon till onsdag så ja kan åka med till kbg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0