Min kille

Är så nervös inför flytten. hur ska allt gå?, kommer vi trivas?, kommer han trivas?. Kommer jag sakna norr?, finns det fina promenad slingor där? vilka grannar kommer vi få? många frågor men inte så många svar, än iaf, lär  svar på det mesta så fort vi flyttat in. jag hoppas allt kommer gå bra. många har erbjudit sej att vara hundvakt på flyttdagen vilket är kanon, slipper bilbo vara med och bli nervös. han kommer ju inte förstå någonting när vi plötsligt har alla saker någonannanstans. men det är ju inte första gången som han flyttar. blir 4de gången sen jag fick hemhonom. gud va ja har bytt bostad när ja tänker efter, men det är kul att flytta när man får helt fräscht och får "börja om på nytt" som man säger. loove loove looove.
slänger in bilden på bilbo när han bara är för himla söt.
nu ska vi krypa ner i sängen, och förhoppningsvis somnar vi snabbt.
måste till jobbet imorn kl 8a.. ush.  ska på utbildning.
Linn kommer hit kl 9o och lånar min säng innan hon  ska vidare mot stan och handla.
så bilbo får lite sällskap. förhoppningsvis när ja hemma igen runt 11a så ja hinner träffa linn lite grann iaf.  sen tillbaka till jobbet kl17 och jobba 3 timmar.. värt?
haha naa.
AJa sov gott alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0