Mardrömmar och långa dagar

somnade tidigt igår, Lördags kvällen/natten/morgonen blev för mycket. Först träffades massa ifrån jobbet hemma hos mej, fick i mej nästan en hel skål bål för mej själv kändes det som, vi hade 2. ^ hade en boxmed 3 liter vin, sen drog vi till ritz fick blinka med ögonen för att komma in. Där inne hade jag en cider med i väskan och en loka flaska med vin... Iväg på dansgolvet hela kvällen tills dom stängde. Sen blev det efterfest på norr hemma hos ? magnus..
innan dess hann vi äta pizza på elvis, raggade till mej en dricka av pizzakillen, tack gud den va god på morgonen.
cyklade om kull när ja skulle stanna och göra någonting vet inte vad. Vad som hände sen är lite suddigt, vet att ja iprincip däckade där och vaknar av en alarm klocka. gissa som ja var snabb därifrån. ångest haha. Och dessutom är min nya ÄKTA pälsmössa som jag köpt sönder.. hatar egentligen äkta päls och ha påsej... var inte meningen att köpa den men den var bara så fiiin :) men nu sönder. blir att sy. förstår inte hur den kunde gå sönder hade på mej den hela tiden efterkrogen.
Aja.. inatt iaf, somnade kl 10 vaknar runt 2-3 nånting har världens mardröm visste inte om ja var vaken eller fortfrande sov eller om det hände på riktigt. men ja har kommit på att om det var på riktigt så skulle väl bilbo reagera..fast han kanske inte ser och hör spöken som jag.. vill inte sova inatt, törs inte. vill inte drömma sånt där, har tänkt på det hela dagen. vill inte känna människor som inte lever låt mej va, jag vill inte prata med er, gå till någon annan.
började jobba kl 11 idag, rast kl 14 iväg till öbo och sen hem en sväng och lämna bilbo hos hundvakt jennie. och sen iväg till jobbet igen. är super trött nu men som sagt ja törs verkligen inte somna. isåfall med 1000 lampor eller kanske sällskap?.
call me.
älskade älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0