måndag-fredag

Över 20 stycken igår, och jag minns inte när jag skrev sist?
ska börja veckan ifrån Måndag.
*Sista gången på hundkursen, det var roligt och vi klarade banan, gaanska bra (Y) var ledig hela dagen skönt.
*tisdag, blir väck kl 9 ifrån jobbet, dom vill att ja ska jobba 11-15 och 17-20, nej tack, men hade man något val nej det blev 13-18 istället. aja.
*onsdag Ledig, åker hem till Ellinor och går skogspromenad med hundarna, riktigt mysigt, vi tog lite roliga bilder med hennes kamera, får se när hon lägger ut dom sa ja ska sno dom.Börjar känna mej lite dålig.Kommer hem gör sej iordning sticker till strömpan och dansar tok mycket, 10 i 2 börjar ja må skit, springer till garderoben och hämtar väskan och in på toan, tar medicin men det hjälper inte...
Kommer hem lägger mej, somnar nästan, det ringer jag flyger upp i taket  när ja ser vem det är, blev så chockad så blev ännu mer sjuk och svårt att andas komiskt. Pratade lite med dej, sen la du på. lite sms efter det sen somnade jag, vaknade dryga timmen i svettattack öppnar fönstret och dricker vatten.
*torsdag morgon, hungrig.. dålig, kan inte andas. Vad händer. Ringer jobbet kan inte jobba, dom visste att jag hade varit ute så vad tror ni dom trodde ... ÅÅh. skit samma. iväg till doktorn andas gas och får kortisontabletter, kommer hem slänger mej på sängen och gråter, luktar illa vill inte vill inte. Det knackar på fönstret orkar inte kolla, men kollar ändå, där står bästa vännen och vinkar. Hej =) hon kommer in och släpar upp mej packar min väska och tar med mej till kbg.
*fredag, har sovit dåååligt hemma hos mamma, men skönt att inte vara ensam, hade inte tove kommit och hämtat mej så hade jag frågat om jag fick bo hos dej, hade kännts pinsamt men ja kunde bara inte sova själv.
Längtar som vanligt tillbaka till Örebro så fort jag åker, älskade örebro haha. Varför kan inte min mamma bo där? så man slipper åka så långt när man behöver sällskap. vill inte vara själv mer och ska se till så jag inte blir det på ett eller annat sätt.
Jobbar inte idag, nyss ringde helene ifrån jobbet och undrade om jag skulle jobba natt imorn, som det står på schemat, vågar inte efter denna hemska attack börja med ett nattpass. Nej nej uush. ledig på söndag, så mjukstartar på måndag, Jävla skit jag vill inte vara en sjukperson jag vill vara frisk frisk frisk. Hatar mina sjukdomar som nästan inga vet om. Bajs lönen kommer bli skit oxå awesome !!!!
var nyss på skogspromenad med tove elton och bilbo, kunde knappt andas alls, och så är ja så sugen på mitt gift som jag alltid haft men får inte ta det, får inte får inte får inte !! Nej frida.
stannar nog här tills söndag, fast jag inte har några kläder med mej :S orkar inte åka tillbaka och sitta själv lördag kväll... nejtack. nu ska ja ringa pappa och fråga om vi ska träffas något.
Hade bra allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men du borde kunna sjukskriva dig? Eller vet inte hur sånt funkar..

2010-10-08 @ 17:55:01
URL: http://eliisplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det kan man, men vet inte heller hur det funkar ^^

2010-10-09 @ 12:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0