Hur ska man tolka hur ska man tänka

skulle precis skriva något roligt då jag hör hur det knakar till, vänder mej om, och där sitter bilbo med min bästa ögonskuggs penna !! helt blöt och av-förstöd-släng-mej...  ÅÅÅH. Blev så arg så jag råkade nästan börja grina lite, ibland är man lite töntig.. men ändå den var dyr och ja älskar den ! använder den varenda jävla daaag. F-A-N va irreterande.
Nu tänker ja gråta och sen gå och lägga mej ! jävla fredag.
Är lite sugen på att bli blond igen.. men .. skulle ju vara brunett hela vintern och resten av livet..
var ju det som var planen. kanske bara kastar i några slingor? .. nej ja får inte.. eller jo.
AAhhhh.

Bilbo blir 1år och 5 månader i helgen.. helt sjukt vad tiden går fort.
Och helt sjuukt hur länge det bara varit jag och han.
Tiden springer förbi och snart sitter vi ensamma i en mkt större lägenhet, och längtar efter någon att prata med, laga mat med och bara mysa framför en film.
Jag saknar mitt gamla ibland, samtidigt som ja älskar detta. Men ja tror att ja har roat klart mej nu. Vintern är här och jag vill inte vara själv längre. Jag har bestämt mej. Det som hände mej igår skrämde livet ur mej, samtidigt som jag blev glad.. fast ledssen. hur ska man tolka hur ska man tänka. Vad menar du? vad menar han ? vad vill hon ? vad vill jag..  Trodde att sånna saker bara hände i dom stora städerna eller på film eller helt enkelt bara inte mej.. Jag tänker inte sluta le, jag vet att ja är en "hot girl" som så fint blev sagt. Men för det betyder det inte att ja "gör allt" för att bli den jag vill vara. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0