Fredag

Klockan har paserat 00.00 och det är nu Fredag, Igen. Denna vecka har gått fruktansvärt fort. I tisdags träffade jag Elli och gick på stan med henne och Bilbo, hittade en jätte fin/söt skjorta, svart och röd med knappar, som jag invigde på strömpis i Onsdags. Först var det "förfest" hemma hos Jennie så Bilbo var med som alltid :) sen var Elli med oxå, utanför strömpis mötte vi upp Amelia som precis slutat jobba. Dansade som galningar hela kvällen och drack tecuila eller hur det stavas, och massa cider eftersom dom bara kostar 28 kronor innan 00 köpte jag 2 st påengång. Blev lite lagom rund tur att jag hade mina uggs på fötterna annars hade jag nog krälat runt på golvet där inne (= Kul var det. klockan 8 på torsdags morgoen skulle elli med bussen så då följde jag motvilllig med henne ut, sen gick jag och la mej igen och vaknade inte förens 14 eller något, etfer det iväg tilll jobbet 3 timmar, och nu har ja plockat ihop det sista. Inga grejor kvar. Sååå skönt.
Jobb imorn mellan 12-17, sen kommer älskling hit och hjälper mej med flytten i helgen :) <33
Nu ska jag lägga mej och sova litegranna så jag kan vara pigg imorn . natttti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0