Första snön

första snön har kommit och det ser ut som den kom för att stanna, Över en natt så var det snö överallt. Vaknade igår ungefär mitt på dan ^ tittar ut och OJ ?.
Kom nyss in ifrån morgonrundan, lagom kallt i luften och snöade ganska mkt, Bilbo gick med nosen i backen och bakbenen i luften, så himla söt. ska försöka ta något kort nästa gång vi går ut. Han har på sej sin vinteroverall såklart (= dock har den gått sönder i bakbenet måste fram med symaskin.
Nu ska jag städa lite bara lite.. ^ sen dusch och vidare till jobbet. Ikväll är det StRÖMPIS som gäller .. ovanligt? haha inte det minsta. jag brukar alltid försöka följa tema så man kommer in gratis, men va fasen tema brasilien och alla med shorts kommer in gratis, låter lite väl kallt för min smak, får se vad ja kan hitta på. Har ingen koll på vilka som ska ut ikväll, men det blir nog jobbarkompisarna, dom enda ja umgås med nuförtiden- men det är absolut inge fel !
Nehe :) Hejråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0