Det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning om..

Klockan är alldeles för mkt för att ja ska sitta här och skriva egentligen, men ja har ingen lust att sova är ändå ledig imorn, fast det skulle inte skada att gå upp i tid och göra någon nytta för engångsskull. Eller så ringer dom ifrån jobbet och ja måste jobba ändå? och då är det bra att vara utvilad. idag bestämde jag mej för att jobba under jul, ett jävla monster pass på juldagen, 18-03. Juldagen är den dagen på året som burger king har mest gäster under hela natten. har hört hur dom har haft det förut när dom jobbar många mer och sådär. men va fasen det klarar jag. behöver det, vill ändå inte fira jul :S inte iår.. jobbar nog 26 oxå.. och även nyårsafton. !.  orkaaa bry sej.
ikväll har ja smörjt in bilbo med läppsyl så han ska låta mej deppa ifred, han har fullt sjå med att tvätta bort det. haha taskig ja är. äsh han behövde ändå ha det. Nu blir det nattrunda med älskling och sen får ja se vad som händer... kan inte bestämma mej, ja vill men ja vill ändå inte.. aah ingenaning blir tokig.
Jag vill inte att du ska flytta ifrån mej enda bort till huvudstaden.. kommer sakna dej så himla mycket <33 älskar dej av hela mitt hjärta och ja känner att vi glider ifrån varandra redan nu. snälla låt det inte bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0