Onsdag :)

Trodde det var tisdags i måndags och nu hoppsan är det Onsadag ? Veckan är konstig ibland. Kom nyss hem efter att jag och Bilbo sovit hos Joakimen inatt, myspys kväll igår :) Var tvungen att gå upp super tidigt :O hade tvätttid nu kl 10.. Så har precis slängt in första. Nu väntar 10 till som jag inte kommer hinna med idag :( Och vägrar att ha massa blöt tvätt som sist.. Inte fräscht när det ligger i en påse och torkar.. :S
Om ett tag Kommer Jennifer och Elin hit oxå :) Kl 13 blir det stan, BOlaget  För ikväll vankas det FEST ! FEST! FEST!
Hiiii =) hur kan man inte tröttna liksom ? Och nu kom jag på att jag skulle ringa Tove om inte Emelie skulle komma hit idag, Så nu kommer hon oxåå :)
Ne nu måste ja skynda mej till tvätten igen.. Blöööö.
Sist vi var ute, vet att ja ser lite dåsig ut xD Vad ska man ha på sej ikväll?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Snyggaste bruden EVER!! Ge mig :P

2010-05-17 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0