En promenad

3km runt venaspåret, har glömt bort vad det heter ^^ elljusspåret på norr iaf. Fin runda, Elin och Jennifer var med. Och självklart Bilbo, annars hade jag inte orkat traskat runt bland 10000tals myggor, hatar mygg! Men iaf Hade Bilbo lös där så han sprang fram och tillbaka i en jäkla fart. Blev lite svårt att få honom att stanna när vi mötte joggare, men han flög iaf inte på någon (Y) Därimot så stack han iväg till en korvgrillnings plats och tyckte : HEj allihopa finns det något till mej här oxå? Då fick jag skämmas lite och hämta honom när han vägrade lyssna på mina rop och visslingar. Men Men. Han är ju under "fridas jätte bra träning" haha så vi jobbar på¨det.
"hans bajsa inne han inte hålla mej" har fortsatt hela veckan :S Fattar inte.. det är löst och rinnit vissa gånger och andra nästan normalt fast det bajsar han ute då. Det enda som jag kan komma på är att han hadt 2 st fästingar. Den ena blev huvudet kvar på honom och nu är det ett litet sår ? men det kan väl inte vara det.
han kan kanske ätit något skumt ute, men då borde det försvunnit ut med bajset för typ 15 bajskottar sen ?
Lilla kraken, och lilla dyra fina MATTA... Åååh
Nu ska vi krypa ner i sängen :) Ny dag imorn då ska vi köpa solkräm, vilken solkräm ska man ha till nakenhundar, för han har börjat "bränna" sej lite...  ? Hjäälp ! Kommentera Nu NU Nu måste veta tills imorn. Tack på förhand. =) Puss o nattiii

Kommentarer
Postat av: Cruellas sida

Du kan förmodligen ta vilken solskyddsfaktor som helst. Utan parfym och med hög SPF. Själv köper jag på apoteket till Ella.

2010-05-25 @ 07:39:05
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Frida

Tack så mycke =)

2010-05-25 @ 11:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0