Elton på besök

Eller hur nu Tove stavas sin chihuahuas namn ^^ Dom har lekt i 2 dagar,Bilbo la sej och sov så fort dom hade åkt hem. Varit full rulle i parken =)  Vi hann även med utgång i Onsdags, med knäpp stil inte alls som ja brukar med det gick hem på dansgolvet i bikini kan ja lova :D  då menar ja för att det var brännande hett där inne helt galet varmt.
idag är det fredag, den ska jag utnyttja med JOBB till kl 20. Blää, eller nja börjar inte förens 16 så jag ska gå på stan och kika på en parfym då jag har slut på alla mina 3. :( suck.

Nu ska jag hoppa in i duschen. eller nej vänta.. Bilbo har bajsat på sej 3 gånger och spytt 2 ! Lilla gubben.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0