Tisdag

Välkommen vår !! Wiiieepii =) Vi har nyss kommit tillbaka ifrån 1 timmes promenad i vårvädret, blåste lite grann annars helt underbart, solen lyser. Så tråkigt att bo i stan.. Hade velat gått ut i skogen.. Men men man får göra det bästa av situationen.

Igår eftermidda var vi ute och joggade, tänk att jag orkade jogga?? haha. Bilbo sprang på som en galning men även han blev trött efter en ½timme, vilket ja förstår ingen av oss är vana med att vara ute och springa långa sträckor. Men nu jäklar ska vi börja med det =) Var ganska kul faktiskt. Det som saknades var musik. har ingen musiiik, måste småste skaffa.

Usch nu börjar jag snart jobba... vill inte.. Vill vara ute i solen iställe, Inte stå inne på burger king och osa kött kött kött bara massa köttt... ! Men det känns ändå bra att gå dit dom 2 sista dagarna på månaden, vet att ja är uppe i över 70 timmar redan. Och ser framemot att vara ledig min första helg sen jag började jobba där :) Kommer inte jobba så mkt i april, första helgen försvinner och är ledig på torsdagen innan oxå, måndag är det stängt. Sen vill ja försöka få bort en tid helgen efte oxå eller båda (A) ?? fyller ju faktiskt år i veckan såååå... måste kolla upp det mer idag. Men alla är ju så snåla.. en annan ställer upp hela jävla tiden.. Och ingen kan ta 3 eller 4 timmar åt mej en endaste gång.. fattar inte.. :S

Aja ne nu ska jag fixa mej iordning för jobb. :) sen kila iväg och köpa en frukt känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0