Oj har inte bloggat på hela veckan :O ?

Hoppsan hejsan vad tiden går fort när man har roligt, Har varit en kanon vecka. =) Johanna var här i tisdags, och sov här till onsda, På onsdagen blev det utgång till Strömpis med Jennifer, slutade i kaos haha, köpt ny matta iaf.. Det var inte ja som förstörde den iaf. (inte jennifer heller såklart) Somnade runt 4ra tror ja klockan hann bli om inte mer, Sen trodde jag att jag skulle jobba kl 11 så gick upp kl 9 helt förstörd.. Men ser på schemat att ja började kl 16 Hurrraaa kröp ner i sängen igen. 

Det var ju hela veckan det. Idag är det Fredag härliga mysiga frredag? Näääe ja ska jobba natt bland massa dryga fyllon som man måste vara trevlig mot fast man inte vill, bli utskälld för ingenting. Fast det bästa är ju så klart alla mysiga komplimanger man får då och då =) och dricks ;) haha. Det bästa med att stå i kassan är alla folk man kan spana in, typ jaha nu är den här igen. haha onödigt egentligen men vad gör man inte.

Idag kom mammsen hit och hälsade på och shoppade med mej, Bilbo blev super glad när han såg henne och skulle gosa, och bli kliad så han såg alldeles drogad ut ^^

Igår kväll hade jag lite tråkigt, så jag Klippte bilbo jätte noga och fint, och sen badade jag honom :) Så nu är han utställnings fin =) Funderar på om ja ska ställa ut honom den 10 april.. fast har inte bestämt mej fyller ju 20år den 7e.. och då vill man väl festa lite.. ;) Eller kanske jobbar natt ? :O  ne fy får inte tänka på det.. Vill inte.

Nu måste ja sova så ja orkar med natten som kommer, Bilbo ligger brevid mej och snarkar så det hörs! haha, han är så söt o gooosi ibland. =)

Ska försöka bättra mej på att blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0