Måndag härliga måndag?

Nja det vet ja inte, Helgen var varit helt galen haha. Krogen i fredags, slutade med full säng och massa mys, somnade runt 5... gick upp halv 9 tror ja det var, då hade jag sprungit upp flera gånger och druckit vatten. Kl 3 började jag sen jobba.. Jäävlar va trött jag var. Kommer hem från jobbet, hoppar in i duschen, sen börjar förfesten igen .. Haha. ut på stan.. såg folk från melodifestivalen. =) Trevligt sällskap. Söndag, sov ganska länge, sen film och skvaller prat.
Idag är jag gaaanska så sliten.. Uuh. ^^ Emelie åker hem idag oxå :( Noo 

Bilbo

Ligger just nu och biter på sin tuggleksak, han har blivit stormförtjust i emelie.. Nästan glömt mej? haha nej inte en chans. ;)

Ska umgås med emelie nu innan hon ska åka hem. Så får skriva sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0