Inte bloggat på 4dagar och 23 timmar.!

Min uppdatering är ju verkligen skit. Men min dator är så sämst, Internet funkar jätte dåligt loggar ut sej hela tiden, datorn får man starta om en gång i timmen annars blir den svart och det går inte att göra något. Hoppas hoppas hoppas att jag kommer få en dator i födelsedags present.. ! har iaf önskat mej en av mamma. Och då kommer ja bli suuuper glad. Får jag det inte så måste ja börja spara pengar typ NU !. Min lön kommer bli kass imorn, tur att ja sparat ihop 2000 som ja har kvar sen förra lönen. Skulle egentligen göra hårförlängning men hon som ja bestämde tid med har inte hört av sej :S Tack !. Kanske lika bra.. fast vill ju ha. .

Aja :) Jag och Bilbo mår bra =) Bilbo har nu ett cptyck och springer runt i hela lägenhetn och hoppar upp och ner ifrån sängen., förstår inte varför han alltid blir så efter en promenad. Helt uppjagad.
Undra om det var igår natt som Bilbo Vaknar upp och kan inte andas typ, ja flyger upp och han försöker hosta, Sen landar en stor spya i sängen, så jäkla äckligt. Den luktade mint.. antagligen hade han käkat upp ett tuggummi som inte alls kom ut som ett. Fick ställa mej och bädda om sängen mitt i natta.. Uuuh. ^^

Hallå jag vill vara med i topmodell korta haha. ! såg att det ska börja sända.. Fuskigt. Kan dom inte ha så i sverige !!!

Tror ni ja skulle komma med? xD



Smile with your eyes ! Eller hur brukar hon säga Tyra Banks.
Aja sluta drömma kanske.. haha.

Tur att man får drömma sej bort i sin egen blogg. AsaBra. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0