Sen fredag som snart övergår till tidig lördag

Mamma kom hit <3 Älskade mamma saknade mamma MIN mamma.
Skjutsade nyss iväg henne till stan, hon ska gå ut och lyssna på lite band, Nu när ja ska åka iväg och jobba natt igen, Stänger idag så kommer hem runt 5, eller har ju bil ikväll så kanske tidigare. Kan ju hoppas.
Vad har hänt med mej ? jag gräver aldrig ner mej såhär :S det är löjligt skärpning.. KAN INTE ! Jo det kan jag.. Gör det igenom att fly ifrån Örebro, Kan inte vara kvar. :( Inte om du inte hör av dej.. Säg bara något jag klarar inte av att du ignorerar mej på detta sättet. Trodde inte att du kunde vara så grym och respektlös.. Jag ber dej !! =´(
Nu ska jag gå ut och sätta mej i bilen (mammas) sköööööööönt att åka bil till jobbet. Slippa vara rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0