Lördags kväll :)

Sitter i sacco säcken med Bilbo och lyssnar på Molly Sandén ^^ Med mina nya högtalare som Tove hade med sej i onsdags hoppas ja får behålla dom en lååång tid. Bästa ljudet haha. Synd om mina grannar nu ju. Närå spelar inte alls så högt men iaf bra äre.
Laddar inför jobb inatt, har kommit på att det är mycket bättre att stänga än att sluta kl 3 fast att man kommer hem mycket senare, för då börjar man senare och slipper stå i kassan med alla fyllon så länge xD Tiden rusade fram igår och fast att ja stängde var vi klara runt 4ra :D lite annat än 20 över 5 som det blivit som senast.
Igår blev det myskväll innan jobbet med tacos och trevligt sällskap <3 Nu blev jag hungrig bara för att jag skrev det, åt resterna till frukost så det finns inget kvar =( haha. Får bli mos och korv tror jag, eller bacon och ägg makaroner? vad har man till det, potatis kanske men det har jag inte. Äsh spela roll käkar på jobbet innan ja börjar då xD får bli en smaskig crispy =)
Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mej klar :) Hade bra PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0