Klockan är 6 minuter över 00..

Och jag sitter som vanligt vaken med Bilbo i knät framför tvn, Sex and the city är precis slut, väntar på ett samtal som inte verkar komma. Får nog bli sängen vilken minut som helst. Men känner inte alls för det, känner inte heller för att hitta på något imorn.. vill sitta i soffan framför datorn och klappa på min hund, Men det funkar ju inte. Är ledig imorn iaf :) Skönt.. Ska bädda om i sängen boka tvättstuga, städa och diska innan det blir disk berg och även bada bilbo, Sen får jag  fin besök till kvällen <33 Miss you soooo. Mysiigt.
Nu ska jag ta en väldigt snabb promenad med bilbo, det är försent för min smak att traska runt ensam med Bilbo på läskiga Norr. Eller ja det är läskigt överallt xD Hatar när det är mörkt och lite regnit. Fast i regn borde väl inte så många gå ut och vänta bakom husknutar på någon som är på väg någonstans ? Fast man ska aldrig vara säker, jag är ganska säker eller.. nej.. Ush ne nu vill ja inte ens gå ut längre ^^ men lille nosen måste ju ut och kissa.
Föresten, Min mormor och morfar har skaffat en ny hund :) strävhårig jackrussel vid namn Lilleman ^^ 3 år gammal. Hoppas han är lika snäll och gosig som deras förra hund Sune som dom fick ta bort i julas, Bilbo saknar honom jätte mycket iaf.. Men Hoppas dom blir kompisar =)
Nu fick jag äntligen mitt samtal dröjde alltför länge.. Nu kan ja gå ut med bilbo utan att känna mej rädd. :)
Vet att jag är super dålig på att blogga.. Men jag har ett liv utanför datorn oxå.. Eller har jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0