Det vackra som vi nästan glömt, finns kvar, och vi kan inte längre ljuga

Klockan är 01 alltså Fredag, bästa dagen på veckan enligt många, helgen är ett stenkast bort och alla är på bra humör.  Jag kan inte sova inte äta inte tänka och inte sluta gråta. Onsdagen började bra fick veta att jag inte kommer vara portad ifrån strömpis hela sommaren awesome. Såg dej.. kvällen började bli ännu bättre, du skulle till Ritz. Då fanns det ju inget alternativ klart jag skulle till Ritz. Jag kommer dit, du är där. Jag ser på dej hur mycket jag egentligen saknat dej När jag ser på dej så ser jag mej själv, alla bra sidor och dom dåliga. Du vill pussa mej. Jag viker undan.. Varför ? jag vet inte, en reflex ifrån ingenstans. Hade jag inte gjort det, Skulle allt vara annorlunda då? Jag ser dej på dansgolvet, göra din fuldans med världens sötaste leende nånsin. Vill dansa fram men hejdar mej, vill kolla på dej i smyg. Du ser mej. Men ja kollar bort.. Vi dansar vidare åt olika håll. Fick ett pirr i kroppen precis som den gången den första gången jag såg dej, den gången jag bestämde mej. Det är han. Dansar lite mera men känner nu måste ja ta mej närmare, vill stå nära.. Plötsligt blir jag stel i hela kroppen, får kramp i varenda muskel, Granskar dej uppifrån och ner. är det du? Ville springa fram.. stod bara still.. kollade mera. tårarna började fylla mina ögon, och plötsligt rann dom ner för mina kinder, och just då kollar du på mej. Jag vänder mej om, lutar mej på min väns axel och försöker andas.. Men vill inte sluta kolla på dej så jag vänder mej om. Men du är borta. Får panik måste ut därifrån fort.. När jag kommer ut, sitter du ju där. Berättar allt för dina kompisar. du viftar med händerna i luften, skrattar.. Du går in jag går efter.. du ser mej.. Jag stoppar dej orkar inte lådsas vara stark. Vi pratar.. sen går vi åt olika håll.. Det börjar bli sent.. Känner för att gå hem. Efter att ha tagit min jacka, ser jag dej igen.. Du står där med henne.. Håller om henne.. Kysser henne, smeker hennes kind medans du "gör ditt leende med dina ögon.. Som jag bara trodde du gav någon du älskade.. jag klarar inte av mera.. går fram ber om att få prata med dej hon kollar på mej viskar i ditt öra.. hör inte vad. Du följer med mej enbit bort, vill krama dej försvinna in i din famn för att sedan vakna upp och inget av detta har hänt, jag gav dej den där pussen i början.. Du måste gå.. Du har redan sagt vad du ska göra, du ska inte sova hon ska med. Vill inte släppa taget om dej, du luktar gott.. inte din vanliga parfym nej, det är hennes, hon luktar gott ? Jag är förvirrad.. Frågar om vi ska ta sällskap ut du ska gå med henne. går iaf vid din sida jag struntar i att hon glor på mej. Dina vänner tjatar du måste verkligen gå nu. Jag Kan inte släppa taget, så jag håller dej kvar. Mina tårar rinner, din skjorta blir blöt och hennes parfym försvinner.  Jag blundar.. ville viska dom 3 orden, men fick ingen luft. plötsligt släpper du taget jag håller din hand tills min arm inte går att sträcka längre.. Fingrarna glider isär NEEj.. Ville springa efter.. men står still. tittar på dej och på henne tills ni försvinner därifrån.. Känslan som jag hade i kroppen när du gick går inte att beskriva. Jag rasar sönder i bitar. Du valde.. . Det finns inget som gör så ont som att låta dej gå. Jag bara kan inte. Du är halva mej, lämna mej inte kvar här ensam.

Kommentarer
Postat av: Anna

:'(

2010-06-18 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0