Bilbo på bättrings väg :)

Äntligen ! det med riset gjorde susen i magen underbaaart, på torsdag åker min stora luddmatta på kemtvätt wiiho men lägenhet kommer sluta lukta hundbajs . =)
Nåja. Jag är djupt sårad, ledsen besviken. Trodde att jag hade förklarat, du sa att du förstod mej. Men du ljuger, innerst inne fattar du inte alls vad jag säger. Om du tror att en dum text ska få mej på andra tankar så har du helt fel, jag är inte perfekt men det är ingen. Jag sa till dej att jag hatar när saker känns på tvingade/för bestämda Vad tror du det inte gör nu, när du fösöker bevisa för mej att det är mej det är fel på och inte dej. Du är normal, DET är normalt. men inte för alla.. Kom ihåg det.
Du sa att det inte är det enda som betyder något, att det inte betyder mest.. Du ljuger !
Jag läste inte inte ens, jag kollade på det, blev ledsen.. Om jag inte duger som jag är så vill jag inte ha dej, Försök aldrig igen ändra på mej igenom att motbevisa mej på det sättet. Du får mej att känna mej onormal, att jag inte räcker till..
Jag vet precis vad du kommer svara, vet precis hur du kommer reagera, och hur du kommer förklara dej. Jag vill inte höra.. Du har fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0