Varje gång är som den första gången vi sågs, även om det är över nu.

Sitter och funderar.. Nu igen eller hur haha. Har nyss kollat på film med Emelie igen.
Nu ska jag fortsätta skriva hann bara med första raden sen var ja tvungen att kolla på sex and the city, och då blir man inte dirket mindre tanke spridd. Är så fruktansvärt trött på allt :( Sitter och känner mej ensam när Emelie försöker prata med mej hela tiden och jag bara svarar, Mm , aa ,jaså och inte fattar någonting om vad hon försöker säga. Sen tänker jag på att jag inte har det illa om man jämför...
Ser iaf fram emot 2 lediga dagar nu, hoppas bara på att det är sol så man kan njuta lite.
Sen kommer Tove och mike hit igen för vi ska gå till strömpis :) ovanligt nej. Så Bilbo får leka med Elton imorgon han kommer bli så glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0